Acest site utilizează module cookie pentru a vă asigura că beneficiați de cea mai bună experiență pe site-ul nostru. Mai multe informații



Management operaţional


  • Căutarea, analiza, negocierea şi implementarea tuturor contractelor necesare cu prestatorii de servicii şi furnizorii de utilităţi
  • Evaluarea continuă a furnizorilor de servicii pentru a asigura cele mai bune practici și valoare financiară
  • Monitorizarea permanentă a prestatorilor de servicii pentru obţinerea gradului maxim de satisfacţie pentru Proprietar şi Chiriaşi
  • Dezvoltarea și supravegherea unui program de întreținere preventivă planificat
  • Depozitarea și păstrarea înregistrărilor, planurilor, garanțiilor, etc.
  • Pregătirea / actualizarea manualelor de operare și a procedurilor de control al calității
  • Stabilirea relațiilor de lucru cu autorităţile locale, pompieri, sănătate și siguranță etc
  • Inspectarea periodică a proprietății pentru a asigura respectarea contractului de închiriere și standardele de decorare / reparație
  • Sfătuirea chiriașilor cu privire la orice încălcare de angajament și asigurarea remedierii acestora
  • Pregătirea bugetelor de cheltuieli
  • Asigurarea normelor de protecţie împotriva incendiilor şi de protecţia şi securitatea privind siguranţa oamenilor (în colaborare cu consilierii de specialitate ale căror taxe vor fi facturate separat)
Scroll to Top