Management operaţional
- Căutarea, analiza, negocierea şi implementarea tuturor contractelor necesare cu prestatorii de servicii şi furnizorii de utilităţi
- Evaluarea continuă a furnizorilor de servicii pentru a asigura cele mai bune practici și valoare financiară
- Monitorizarea permanentă a prestatorilor de servicii pentru obţinerea gradului maxim de satisfacţie pentru Proprietar şi Chiriaşi
- Dezvoltarea și supravegherea unui program de întreținere preventivă planificat
- Depozitarea și păstrarea înregistrărilor, planurilor, garanțiilor, etc.
- Pregătirea / actualizarea manualelor de operare și a procedurilor de control al calității
- Stabilirea relațiilor de lucru cu autorităţile locale, pompieri, sănătate și siguranță etc
- Inspectarea periodică a proprietății pentru a asigura respectarea contractului de închiriere și standardele de decorare / reparație
- Sfătuirea chiriașilor cu privire la orice încălcare de angajament și asigurarea remedierii acestora
- Pregătirea bugetelor de cheltuieli
- Asigurarea normelor de protecţie împotriva incendiilor şi de protecţia şi securitatea privind siguranţa oamenilor (în colaborare cu consilierii de specialitate ale căror taxe vor fi facturate separat)